V polovině roku 2019 byla spuštěna nová verze webových stránek založená na redakčním systému s cílem informovat o výhodách členství, benefitech a kontaktech na jednotlivé základní organizace.
V průběhu aktualizací, hledání optimálního vzhledu a nespočtu úprav webových stránek se při diskusích s předsedou Tomášem Machovičem, místopředsedou Milanem Synkem a Petrem Černicou, osobou mající na starost benefity, zrodila myšlenka vytvoření e-shopu, který by umožnoval pohodlně, jednoduše objednávat propagační materiály.
E-shop
Myšlenku jsem se pokusil proměnit v novou službu a tímto bych chtěl všechny informovat o e-shopu Nezávislého odborového svazu Policie České republiky, který je nově na adrese https://www.nospcr.cz/servis/ a jednoduše se na něj přepnete zvolením stejně pojmenovaného posledního odkazu hlavního menu internetových stránek NOS PČR.
E-shop v současné době obsahuje více než 100 položek, které lze objednat, přičemž řada výrobků je nabízena v různých barevných variantách, velikostech a s možností výběru loga (PČR, VS, Veterán).
Do současné doby byl systém objednávek založen na vyplňování objednávkových formulářů, zasílaných na základní organizace emailem, který je již v dnešní době nevyhovující.
Současný obchod umožnuje rychle a efektivně přidávat nové produkty, aktualizovat cenu, obsahuje fotogalerií a bližší popis jednotlivých produktů, včetně rozměrů a barevných kombinací. Členové i vedení základních organizací tak mají vždy aktuální přehled o nabízených propagačních předmětech, které pak mohou pověřené osoby objednávat způsobem dnes zcela obvyklým, tedy bez nutnosti vyplňování a odesílání mnohdy neaktuálních nabídkových formulářů, jež jsou navíc v záplavě došlých emailů potřeba často složitě dohledat.
Objednávku zboží tedy mohou provést pouze pověřené osoby základních organizací, kteří mají zřízenou emailovou adresu s příponou @nosp.cz.
Jste již registrováni
Každá základní organizace s emailovou adresou @nosp.cz je již registrovaná a v emailové adrese obdržela e-mail obsahující odkaz, pomocí kterého si účet aktivuje a zvolí nové heslo.
Obsluha a způsob objednávky v e-shopu je shodná s tou, jakou znáte z jiných internetových obchodů. Vždy je nutné zadat počet objednaných kusů, pokud je u daného výrobku varianta navolit a přidat do košíku. V e-shopu lze požadované produkty rychle vyhledat dle: KATEGORIE PRODUKTU a pomocí VYHLEDAT PRODUKT DLE KLÍČOVÉHO SLOVA ….
V současné době jsou postupně doplňovány fotografie jednotlivých produktů a výrobky doplněny o bližší popis.
Distribuce objednávek
Přijaté objednávky jednotlivých ZO budou centrálně odeslány 1x měsíčně dodavatelské reklamní firmě a po obdržení budou distribuovány na jednotlivé základní organizace, které poté provedou distribuci členům, pro které předměty objednaly.
Platba za zboží
Po provedené objednávce daná základní organizace obdrží fakturu k proplacení, kde budou uvedeny veškeré náležitosti.
Pochopitelně systém bude průběžně upravován podle potřeb, které vyvstanou při jeho praktickém užívání, a které nyní ještě neumíme předvídat. Už nyní ale máme i další nápady rozšíření jeho využití. Proto budeme rádi za vaše náměty a kreativní připomínky, a zároveň prosím omluvte případné počáteční porodní nedokonalosti.
Bc. Tomáš Nestroj, DiS.
předseda ZO NOS PČR ÚO Opava